نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کیه زا به خاطر یوونتوس به سیم آخر می زند!

کیه زا به خاطر یوونتوس به سیم آخر می زند!

 

هدف‌گذاری یوونتوس بر جذب ستارگانی از جمله ده‌لیخت، پوگبا و ایکاردی باعث شده تا تمام توجهات در بازار نقل و انتقالات تابستانی این تیم به نفرات یاد شده معطوف شود در حالیکه برخی از پرونده‌های پیشین همچنان روی میز مدیریت این باشگاه باز است. یکی از نفراتی که از چند ماه پیش زمزمه‌های حضور او در تورین به شدت در رسانه‌ها منتشر می‌شد، فدریکو کیه‌زا وینگر 22 ساله فیورنتینا بوده است.

 

روکو کومیسو مالک جدید و جاه‌طلب ویولا از زمان حضورش در رأس این باشگاه به شدت بر بازگشت دوباره این تیم به دوران اوجش در سالهای نه‌چندن دور تأکید داشته و حفظ سرمایه‌های موجود را یکی از برنامه‌های اصلی‌اش برای فصل آینده عنوان کرده است.

 

کومیسو هفته گذشته در گفتگو باIl Sole 24 Ore با اشاره به فروش روبرتو باجو به یوونتوس در سال 1990، از عدم تکرار این اشتباه در مورد کیه‌زا صحبت و تأکید کرد که حتی با پیشنهاد 100 میلیون یورویی از سوی بیانکونری نیز حاضر به فروش او نخواهد شد. این اظهارنظر صریح و قاطع باعث شد تا بسیاری از هواداران و کارشناسان، نسبت به انتقال فرزند انریکو کیه‌زا مهاجم نامدار فوتبال ایتالیا به تورین نا امید شوند. با این حال، جدیدترین شنیده‌ها در مورد این پدیده جوان، از مسیری تازه در سرنوشت او برای فصل آینده خبر می‌دهند.

 

 

روزنامه La Stampa با اشاره به ابراز علاقه فدریکو کیه‌زا به یوونتوس در جمع دوستان و نزدیکانش، از اصرار او به جدایی از تیم فلورانسی و پیوستن به بانوی‌پیر خبر داده است. کیه‌زا که تا چند روز دیگر (15 ژوئیه) تعطیلات تابستانی‌اش به پایان می‌رسد تصمیم دارد تا پیش از پیوستن به اردوی آماده‌سازی فیورنتینا در ایالت ایلینویز آمریکا و آماده شدن برای حضور در تورنمنت بین‌المللی قهرمانان (ICC) با کومسیو تماس گرفته و خواستش مبنی بر پیوستن به یووه را علنی سازد.

 

در سوی دیگر یوونتوس نیز با بسته پیشنهادی 5 ساله و پرداخت سالیانه 5 میلیون یورو به این بازیکن، آماده است تا کیه‌زا را به جمع نفرات خود اضافه کند؛ قراردادی که می‌تواند این بازیکن مستعد را تا 27 سالگی در تورین نگه دارد.

 

فدریکو کیه‌زا که در فیورنتینا اغلب به عنوان وینگر تهاجمی بازی می‌کرد، علاوه بر این پست توانایی بازی به عنوان هافبک مرکزی، هافبک هجومی و مهاجم دوم را نیز دارد. او که متولد شهر جنوا است از سال 2007 و سن 10 سالگی در رده‌های مختلف سنی باشگاه فیورنتینا بازی کرده است. حضور ثابت و موثر او در سه فصل اخیر در ترکیب ویولا باعث شده تا کیه‌زا ضمن دعوت به تیم ملی ایتالیا از سوی روبرتو مانچینی، مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ ایتالیایی نیز قرار بگیرد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: